Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Можливості використання методології функціонального підходу у брендингу

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Файвішенко, Д.С
dc.date.accessioned 2013-06-13T18:48:23Z
dc.date.available 2013-06-13T18:48:23Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Можливості використання методології функціонального підходу у брендингу / Д.С Файвішенко // Вісник економічної науки України. — 2010. — № 1 (17). — С. 134-137.— Бібліогр.: 15 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1729-7206
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45452
dc.description.abstract Розкрито гносеологію функціонального підходу, обґрунтовано доцільність та можливості його використання у брендингу. Доведено, що функції бренду визначають його сутність і цільове призначення, якість їх реалізації є прямим результатом ефективності брендингу. Доведено, що функціональний підхід створює найбільш об’єктивну наукову основу для оцінки ефективності бренда.
dc.description.abstract Раскрыта гносеология функционального подхода, обоснована целесообразность использования последнего в брендинге. Доведено, что функции бренда определяют его сущность и целевое назначение, качество их реализации являются прямым результатом эффективности брендинга. Доказано, функциональный подход создает наиболее объективную научную основу для оценки эффективности бренда.
dc.description.abstract The gnosiology of functional approach is exposed, grounded expedience and possibilities of his use in the branding. Certainly, that the functions of brand are determined by his essence and having a special purpose setting, quality of their realization is the direct result of efficiency of brand. It is well-proven that functional approach provides a most objective scientific basis for estimation of efficiency of brand.
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Вісник економічної науки України
dc.subject Наукові статті uk_UA
dc.title Можливості використання методології функціонального підходу у брендингу uk_UA
dc.title.alternative Возможности использования методологи функционального похода в брендинге
dc.title.alternative Possibilities of the use of methodology functional approach in brand
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис