Розглянуто досвід реорганізації кадрової служби в більш об’ємну, яка виконує набагато більше функцій управління персоналом на прикладі приватної акціонерної компанії «Техніка». Дана класифікація цілей, наведена система показників, які рекомендуються при проведені діагностики продуктивності праці. Розроблена шкала преміювання оперативного персоналу, керівників та провідних спеціалістів компанії, яка враховує специфіку кожної групи працівників. Дослідження процесу управління персоналом, оцінювання якості використання людських ресурсів допомагають виявити можливі резерви підвищення продуктивності праці.
Рассмотрен опыт реорганизации кадровой службы в более объемную, с расширенными функциями управления персоналом на примере частной акционерной компании «Техника». Приведена классификация целей, система показателей которые предлагаются при проведении диагностики производительности труда. Разработана шкала премирования оперативного персонала, руководителей и ведущих специалистов компании, которая учитывает специфику каждой группы работников. Исследование процесса управления персоналом, оценивание качества использования человеческих ресурсов способствует выявлению возможных резервов повышения производительности труда.
Experience of reorganization of personnel service in
more volume, with expanded functions of human resource
management on an example of private joint stock company
«Tekhnika» is considered. Classifications of the purposes,
system of indicators which are offered at carrying out diagnostics of labor productivity are given. The scale of awarding of
operation personnel, heads and leading experts of the company
which considers specifics of each group of workers is developed. Research of management process by the personnel, estimation of quality of use of human resources promotes identification of possible reserves of increase of labor productivity.