У статті А.І. Яковенка «Сутність екклезіо-онтологічного вчення
С.Булгакова» висвітлено концепцію релігійного філософа С.Булгакова, як
представника християнських метафізиків всеєдності, в якій поняття „Софія” і
„софійність” мають сутнісну конкретизацію більш загального поняття „духовність”.
Висвітлено й досліджено цікаве пояснення християнським релігійним філософом
зв’язку між духовністю людини (суб’єкта) і духовною цінністю предмета або явища
(об’єкта), що розкривається через духовність людини.
Ключові слова: християнство, релігія, духовність, духовні цінності, Софія,
софійність, еклезіологія, онтологія.
В статье А.И. Яковенко «Сущность екклезио-онтологического учения
С.Булгакова» расматриваются и анализируются, религиозно-теологическая
концепция христианского философа в соответствии с которой личность не имеет
какого-либо внесофийного содержания, самостоятельной метафизической сущности,
где человек лишь претерпевает действие божественной воли в себе, оставаясь
пассивным. Экклезио-онтологическая необоснованность субъективного
существования ставит под сомнение возможность полагать какую-либо
противоположность софийного начала и воли индивида.
Ключевые слова: христианство, религия, духовность, духовные ценности,
София, экклезиология, онтология.
«Essence ekklezio-ontological studies of S.Bulgakova» by Yakovenko A.I.:
Conception of religious philosopher S.Bulgakova is reflected in the article, as a representative
of christian metophysics, in which concept „Sofiya” and „sofiality'” have an essence
specification of more general concept „spirituality”. Interesting explanation is reflected and
investigational by the christian religious philosopher of connection between spirituality of man
(subject) and spiritual value of object or phenomenon (object) which opens up through
spirituality of man.
Keywords: christianity, religion, spirituality, spiritual values, Sofiya, sofiality',
ecclesiology, ontology.