Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Білюк, І.Л. |
|
dc.date.accessioned |
2013-05-14T18:56:12Z |
|
dc.date.available |
2013-05-14T18:56:12Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
Вербальні і невербальні засоби брендингу Олімпіади XXX / І.Л. Білюк // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2012. — С. 60-67. — Бібліогр.: 9 назв. — укp. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
ХХХХ-0006 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/43691 |
|
dc.description.abstract |
У статті на матеріалі освітлення подій Олімпіади XXX розглянуто явище візуальної репрезентації як ефективного способу висвітлення міжнародних подій, виділено основні характеристики візуальної атрибутики, проаналізовано доцільність використання графічних засобів у популяризації інформації. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статье на основе освещения событий Олимпиады XXX рассмотрено явление визуальной репрезентации как эффективного способа освещения хода международных событий, выделены основные характеристики визуальной атрибутики, проанализирована целесообразность использования графических средств в популяризации информации. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article examines the phenomenon of visual representation as the effective means of international venues coverage. The main characteristics of visual attributes are examined. The viability of graphic means usage is analyzed. Mass media coverage of the Olympic Games XXX is taken for analysis. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи |
|
dc.title |
Вербальні і невербальні засоби брендингу Олімпіади XXX |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
811.111' 221 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті