Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Поліфонія в духовно-релігійних творах Миколи Леонтовича

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Супрун-Яремко, Н.
dc.date.accessioned 2013-04-29T20:16:19Z
dc.date.available 2013-04-29T20:16:19Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Поліфонія в духовно-релігійних творах Миколи Леонтовича / Н. Супрун-Яремко // Студії мистецтвознавчі. — К.: ІМФЕ НАН України, 2010. — № 3(31). — С. 26-33. — Бібліогр.: 48 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1728–6875
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/43502
dc.description.abstract У статті, присвяченій розгляду поліфонічних прийомів у духовно-релігійних творах М. Леонтовича, подано фактурний аналіз деяких оброблених, аранжованих та оригінальних зразків хорової творчості композитора. Поєднавши академічні поліфонічні прийоми багатоголосся (імітаційні, складного вертикальнорухомого контрапункту, а також канонічні, секвенційні, прийоми й форми фуги) з різними типами народного багатоголосся (стрічкового, бурдонного, підголосково-поліфонічного) і кантовим триголоссям (на фоні органних пунктів), М. Леонтович досягнув неабиякої майстерності щодо обробок церковних колядок, кантів, псальм, масштабних циклічних зразків літургічного жанру. uk_UA
dc.description.abstract В статье, посвященной рассмотрению полифонических приемов в духовно-религиозных произведениях Н. Леонтовича, дается фактурный анализ некоторых обработанных, аранжированных и оригинальных образцов хорового творчества композитора. Объединив академические полифонические приемы многоголосия (имитационные, сложного вертикально-движущегося контрапункта, а также канонические, секвенционные, приемы и формы фуги) с различными типами народного многоголосия (ленточного, бурдонного, подголосочно-полифонического) и кантовым трехголосием (на фоне органных пунктов), Н. Леонтович достиг высокого мастерства в обработках церковных колядок, кантов, псалмов, масштабных циклических образцов литургического жанра. uk_UA
dc.description.abstract In the article which is devoted to the examination of the polyphonic methods in the Mykola Leontovych’s spiritual-religious works, N. Suprun-Yaremko gives a texture analysis of some processed, arranged and original samples of the composer’s choir works. M. Leontovych reached the advanced artistic results in processing the church carols, chants, psalms and liturgical large cyclic samples combining the academical polyphonical methods (imitative, of a complex vertical couterpoint, as well as canonical, sequential, fugue) with the different types of folk polyphony (ribbon type, burden type, supporting voice polyphony) and chant triplephony (against an organ points background). uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Студії мистецтвознавчі
dc.subject Історія uk_UA
dc.title Поліфонія в духовно-релігійних творах Миколи Леонтовича uk_UA
dc.title.alternative Polyphony in Spiritual-Religious Works of Mykola Leontovych uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 781 : 783./.9+78.072(092)+929 Леонтович


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис