Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Маковецкий, С.А. |
|
dc.date.accessioned |
2009-10-15T14:52:51Z |
|
dc.date.available |
2009-10-15T14:52:51Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier.citation |
Методические аспекты рыночных сетей: проблемы сетевых подходов взаимодействия в промышленном маркетинге / С.А. Маковецкий // Економіка пром-сті. — 2009. — № 2. — С. 106-112. — Бібліогр.: 7 назв. — рос. |
en_US |
dc.identifier.issn |
1562-109Х |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/4331 |
|
dc.description.abstract |
Обґрунтовано різницю між теорією та практикою в рамках ринкових мереж промислового маркетингу. Визначено складну природу взаємодії та взаємовідносин в умовах мереж промислового ринку.
Ключові слова: промисловий маркетинг, мережні підходи, відносини, методичні аспекти.
---------- |
en_US |
dc.description.abstract |
Обоснована разница между теорией и практикой в рамках рыночных сетей промышленного маркетинга. Определена сложная природа взаимодействия и взаимоотношений в условиях сетей промышленного рынка.
Ключевые слова: промышленный маркетинг, сетевые подходы, взаимоотношения, методические аспекты.
---------- |
en_US |
dc.description.abstract |
Difference between the theory and practice within the framework of market networks in the industrial marketing is grounded. An attempt was made to obtain better understanding of a complicated nature of interactions and interrelations in the networks of the industrial market.
Key words: industrial marketing, net approaches, interrelations, methodical aspects.
---------- |
en_US |
dc.language.iso |
ru |
en_US |
dc.publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
en_US |
dc.subject |
Інвестиційні та інноваційні процеси |
en_US |
dc.title |
Методические аспекты рыночных сетей: проблемы сетевых подходов взаимодействия в промышленном маркетинге |
en_US |
dc.title.alternative |
Методичні аспекти ринкових мереж: проблеми мережних підходів взаємодії у промисловому маркетингу |
en_US |
dc.title.alternative |
Methodical aspects of market networks: the problems of net approaches interaction in the industrial marketing |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.status |
published earlier |
en_US |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті