Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Методические аспекты рыночных сетей: проблемы сетевых подходов взаимодействия в промышленном маркетинге

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Маковецкий, С.А.
dc.date.accessioned 2009-10-15T14:52:51Z
dc.date.available 2009-10-15T14:52:51Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Методические аспекты рыночных сетей: проблемы сетевых подходов взаимодействия в промышленном маркетинге / С.А. Маковецкий // Економіка пром-сті. — 2009. — № 2. — С. 106-112. — Бібліогр.: 7 назв. — рос. en_US
dc.identifier.issn 1562-109Х
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/4331
dc.description.abstract Обґрунтовано різницю між теорією та практикою в рамках ринкових мереж промислового маркетингу. Визначено складну природу взаємодії та взаємовідносин в умовах мереж промислового ринку. Ключові слова: промисловий маркетинг, мережні підходи, відносини, методичні аспекти. ---------- en_US
dc.description.abstract Обоснована разница между теорией и практикой в рамках рыночных сетей промышленного маркетинга. Определена сложная природа взаимодействия и взаимоотношений в условиях сетей промышленного рынка. Ключевые слова: промышленный маркетинг, сетевые подходы, взаимоотношения, методические аспекты. ---------- en_US
dc.description.abstract Difference between the theory and practice within the framework of market networks in the industrial marketing is grounded. An attempt was made to obtain better understanding of a complicated nature of interactions and interrelations in the networks of the industrial market. Key words: industrial marketing, net approaches, interrelations, methodical aspects. ---------- en_US
dc.language.iso ru en_US
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України en_US
dc.subject Інвестиційні та інноваційні процеси en_US
dc.title Методические аспекты рыночных сетей: проблемы сетевых подходов взаимодействия в промышленном маркетинге en_US
dc.title.alternative Методичні аспекти ринкових мереж: проблеми мережних підходів взаємодії у промисловому маркетингу en_US
dc.title.alternative Methodical aspects of market networks: the problems of net approaches interaction in the industrial marketing en_US
dc.type Article en_US
dc.status published earlier en_US


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис