Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

До питання маркетингу в санаторно-курортній діяльності

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Рачко, В.І.
dc.contributor.author Фісенко, Л.І.
dc.date.accessioned 2013-02-28T19:43:24Z
dc.date.available 2013-02-28T19:43:24Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation До питання маркетингу в санаторно-курортній діяльності / В.І. Рачко, Л.І. Фісенко // Медична гідрологія та реабілітація. — 2007. — Т. 5, № 4. — С. 45-48. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0046
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/41612
dc.description.abstract В работе изложены основные положения маркетинговой деятельности в сфере санаторно-курортного обслуживания вообще и в системе санаторно-курортных учреждений профсоюзов Украины в частности. uk_UA
dc.description.abstract In work the basic rules of marketing activity in sphere of sanatorium service in general and in system of sanatorium establishments of trade unions of Ukraine in particular are stated. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут фізіології ім. О.О. Богомольця НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Медична гідрологія та реабілітація
dc.subject Організація курортної справи uk_UA
dc.title До питання маркетингу в санаторно-курортній діяльності uk_UA
dc.title.alternative To issue about marketing in sphere of sanatorium service uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис