Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Жук, М. |
|
dc.contributor.author |
Костанчак, С. |
|
dc.date.accessioned |
2013-01-23T18:14:13Z |
|
dc.date.available |
2013-01-23T18:14:13Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
Суспільний розвиток у ХХІ столітті: освітній потенціал соціальних трансформацій, транзитів, інновацій / М. Жук, С. Костанчак // Світогляд - Філософія - Релігія: Зб. наук. пр. — Суми: ДВНЗ "УАБС НБУ", 2012. — Вип. 2. — С. 25-34. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
XXXX-0108 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/40680 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглядаються проблеми критеріїв розвитку за умов глобалізації, традиційна та інноваційна моделі розвитку, “суспільство знань”, особливості сучасних перехідних процесів, роль інноваційної освіти в забезпеченні трансформаційних процесів і спроможності держави здійснювати соціальні транзити, показуються результати спільних досліджень та практик авторів. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Article deals with the problems of criteria of development in terms of the process of globalization. Traditional and innovative model of development, “Knowledge Society”, special features of modern transients, the role of innovative education in maintenance of transformative processes and ability of the government to carry out social transits is shown. The results of collaborative research of authors are put into life. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут філософії імені Г.С. Сковороди НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Світогляд - Філософія - Релігія |
|
dc.subject |
Філософія |
uk_UA |
dc.title |
Суспільний розвиток у ХХІ столітті: освітній потенціал соціальних трансформацій, транзитів, інновацій |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Social Development in the ХXI Century: Educational Potential of Transformations, Transits, Innovations. |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
37.018.46 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті