Статтю присвячено типологічному зіставленню сонетарію Б. Кравціва та Леоніда Мосендза. За посередництвом мотиву глорифікації сонета, тематичних, образних, композиційних перегуків виявлено, зокрема, генетичний зв’язок між вінком сонетів Б. Кравціва «Дзвенилава» та «Криницею ніжності» Л. Мосендза – на рівні жанровому, тематичному, інтонаційному, композиційному та джерельному.
В статье рассматривается мифологическая поэзия Виктора Кордуна как проявление сакральной онтологии. Поэт строит свое мифологическое пространство на границе языческой и христианской мифологий, привлекая также исторический материал. Это пространство характеризуется четкой проекцией в трансцендентное и философичностью.
The paper deals with the mythological poems by Viktor Kordun as an appearance of sacred ontology. The poet builds his mythological space on the boundary line of pagan and Christian mythology, and also added the historical material there. The space is characterized by significant projection to transcendence and philosophical vision.