Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Харичев, В.В. |
|
dc.date.accessioned |
2012-12-24T15:35:04Z |
|
dc.date.available |
2012-12-24T15:35:04Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier.citation |
Использование метода анализа иерархий для оценки факторов эффективности маркетингового менеджмента туристско-оздоровительных комплексов / В.В. Харичев // Управління економікою: теорія та практика: Зб. наук. пр. — Донецьк: ІЕП НАНУ, 2009. — С. 224-234. — Бібліогр.: 7 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2221-1187 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/39763 |
|
dc.description.abstract |
Обосновывается целесообразность использования метода анализа иерархий для оценки факторов, способствующих повышению эффективности маркетингового менеджмента туристических предприятий. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Обґрунтовується доцільність використання методу аналізу ієрархії для оцінювання чинників, які сприяють підвищенню ефективності маркетингового менеджменту туристичних підприємств. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The expediency of applying the method of analysis of hierarchies for the estimation of the factors which provide the effectiveness of marketing management of tourist enterprises is grounded. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Управління економікою: теорія та практика |
|
dc.title |
Использование метода анализа иерархий для оценки факторов эффективности маркетингового менеджмента туристско-оздоровительных комплексов |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті