Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Использование метода анализа иерархий для оценки факторов эффективности маркетингового менеджмента туристско-оздоровительных комплексов

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Харичев, В.В.
dc.date.accessioned 2012-12-24T15:35:04Z
dc.date.available 2012-12-24T15:35:04Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Использование метода анализа иерархий для оценки факторов эффективности маркетингового менеджмента туристско-оздоровительных комплексов / В.В. Харичев // Управління економікою: теорія та практика: Зб. наук. пр. — Донецьк: ІЕП НАНУ, 2009. — С. 224-234. — Бібліогр.: 7 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 2221-1187
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/39763
dc.description.abstract Обосновывается целесообразность использования метода анализа иерархий для оценки факторов, способствующих повышению эффективности маркетингового менеджмента туристических предприятий. uk_UA
dc.description.abstract Обґрунтовується доцільність використання методу аналізу ієрархії для оцінювання чинників, які сприяють підвищенню ефективності маркетингового менеджменту туристичних підприємств. uk_UA
dc.description.abstract The expediency of applying the method of analysis of hierarchies for the estimation of the factors which provide the effectiveness of marketing management of tourist enterprises is grounded. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Управління економікою: теорія та практика
dc.title Использование метода анализа иерархий для оценки факторов эффективности маркетингового менеджмента туристско-оздоровительных комплексов uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис