Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Бережна, С. |
|
dc.date.accessioned |
2012-12-18T19:05:52Z |
|
dc.date.available |
2012-12-18T19:05:52Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Полікультурне суспільство та історичні освітні конструкти / С. Бережна // Світогляд - Філософія - Релігія: Зб. наук. пр. — Суми: ДВНЗ "УАБС НБУ", 2011. — № 1(1). — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
XXXX-0108 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/39512 |
|
dc.description.abstract |
В статті розглядається зміна парадигми історичного пізнання в умовах полікультурного суспільства. Звертається увага на переорієнтацію вивчення історії з “макрорівня” на “макрорівень”. Зроблено висновок про важливу роль історичного пізнання в формування полікультурного суспільства. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
In the article the changing paradigm of historical knowledge in a multicultural society. Attention is paid to studying the history of the reorientation of “macro” to “micro”. The conclusion about the importance of historical knowledge in the formation of a multicultural society. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут філософії імені Г.С. Сковороди НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Світогляд - Філософія - Релігія |
|
dc.subject |
Культурологія |
uk_UA |
dc.title |
Полікультурне суспільство та історичні освітні конструкти |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Multicultural society and historical constructs education |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
1(091) |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті