Творчий тезаурус сучасного композитора постає складно організованою системою знань, пласти якого взаємно відображають один одного. Рівнодійною між ними служать різнорівневі одиниці інформації, різні за походженням, але які породили в музичному мистецтві безліч собі подібих. Поміщені автором в точці зіткнення стильових пластів, вони складають текст відкритого типу. В аналізованому опусі такими постають: тембро-фонічні особливості струнного оркестру, звернення до ритмоінтонаційних структур церковно-православного співу, дзвоновість, фольклор та ін. В умовах стильового перехрестя вони утворюють моностильову систему, що розкриває сучасну картину світу.
Творческий тезаурус современного композитора предстает сложно организованной системой знаний, пласты которого взаимно отражают друг друга. Равнодействующей между ними служат разноуровневые единицы информации, различные по происхождению, но породившие в музыкальном искусстве множество подобий. Помещенные автором в точке схода стилевых пластов, они составляют текст открытого типа. В анализируемом опусе таковыми предстают: тембро-фонические особенности струнного оркестра, обращение к ритмоинтонационным структурам церковно-православного пения, колокольность, фольклор и пр. В условиях стилевого перекрестья они образуют моностилевую систему, раскрывающую современную картину мира.
Creative thesaurus of modern composer appears as organized difficultly system of knowledges, the layers of which reflect each other mutually. Different level information units, different originally, serve as resultant between them, but have generated great number of similarities in a music art. Placed by the author in a vanishing of stylish layers point, they make text of the opened type.In this opus are represented the next one: timbre features of string orchestra, address to the rhythmical and intonative structures of the church-orthodox singing, sound of bells, folklore etc. In the conditions of stylistic cross-roads they form the monostylistic system, exposing a modern picture of the world.