Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Брендинг і неймінг: відображення національної ідентичності в назвах авіаперевізників

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Фоменко, О.С.
dc.date.accessioned 2012-10-23T21:25:41Z
dc.date.available 2012-10-23T21:25:41Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Брендинг і неймінг: відображення національної ідентичності в назвах авіаперевізників / О.С. Фоменко // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2011. — С. 280-287. — Бібліогр.: 6 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn ХХХХ-0006
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37872
dc.description.abstract Розглянуто роль назв авіаперевізників у національному брендингу, визначаються типи ідентичностей (територіальна, політична, етнічна та ін.) в назвах авіаперевізників та описуються основні види онімів, що відображають ці ідентичності. uk_UA
dc.description.abstract Рассматривается роль названий авиалиний в национальном брендинге, определяются типы идентичностей (территориальная, политическая, этническая и др.) в названиях авиаперевозчиков, описываются основные виды онимов, отображающие эти идентичности. uk_UA
dc.description.abstract The paper defines the role of airlines’ names in nation branding. The author describes the types of identity (territorial, political, ethnic) in airlines’ names and the main types of onyms communicating these identities. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи
dc.title Брендинг і неймінг: відображення національної ідентичності в назвах авіаперевізників uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис