Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Каратаєва, М. |
|
dc.date.accessioned |
2012-10-23T20:47:55Z |
|
dc.date.available |
2012-10-23T20:47:55Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Фавікони як семіотичні та національно-культурні підходи до брендингу у віртуальному просторі / М. Каратаєва // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2011. — С. 172-183. — Бібліогр.: 15 назв. — укp. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
ХХХХ-0006 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37860 |
|
dc.description.abstract |
В статье на материале фавиконов компаний авиаперевозчиков рассматриваются семиотические и национально-культурные подходы к брендингу международных компаний в виртуальном пространстве. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
На прикладі фавіконів компаній авіаперевізників, що є різновидом креолізованих малоформатних текстів, розглянуто семіотичні та національно-культурні підходи до брендингу міжнародних компаній у віртуальному просторі. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article deals with the analysis of the use of semiotic, national and cultural symbols in virtual advertising of international brands on the basis of the favicons of airline companies. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи |
|
dc.title |
Фавікони як семіотичні та національно-культурні підходи до брендингу у віртуальному просторі |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті