Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Фавікони як семіотичні та національно-культурні підходи до брендингу у віртуальному просторі

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Каратаєва, М.
dc.date.accessioned 2012-10-23T20:47:55Z
dc.date.available 2012-10-23T20:47:55Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Фавікони як семіотичні та національно-культурні підходи до брендингу у віртуальному просторі / М. Каратаєва // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2011. — С. 172-183. — Бібліогр.: 15 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn ХХХХ-0006
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37860
dc.description.abstract В статье на материале фавиконов компаний авиаперевозчиков рассматриваются семиотические и национально-культурные подходы к брендингу международных компаний в виртуальном пространстве. uk_UA
dc.description.abstract На прикладі фавіконів компаній авіаперевізників, що є різновидом креолізованих малоформатних текстів, розглянуто семіотичні та національно-культурні підходи до брендингу міжнародних компаній у віртуальному просторі. uk_UA
dc.description.abstract The article deals with the analysis of the use of semiotic, national and cultural symbols in virtual advertising of international brands on the basis of the favicons of airline companies. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи
dc.title Фавікони як семіотичні та національно-культурні підходи до брендингу у віртуальному просторі uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис