Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Взаємодія англо-американізмів і німецької фахової лексики (на прикладі реклами)

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Дундій, П.Н.
dc.date.accessioned 2012-10-23T14:22:29Z
dc.date.available 2012-10-23T14:22:29Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Взаємодія англо-американізмів і німецької фахової лексики (на прикладі реклами) / П.Н. Дундій // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2010. — С. 88-94. — Бібліогр.: 10 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn ХХХХ-0006
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37822
dc.description.abstract У статті розглянуто англійські запозичення у німецькій мові на прикладі сфери реклами, типи взаємодії двох мов та сприйняття англіцизмів та американізмів у Німеччині. uk_UA
dc.description.abstract В статье рассматриваются вопросы английских заимствований в немецком языке на примере сферы рекламы, типі взаимодействия двух языков, восприятие американизмов и англицизмов в Германии. uk_UA
dc.description.abstract The article deals with the process of borrowing words from English into German within advertising, in the field of and considers language sphere of advertising. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи
dc.title Взаємодія англо-американізмів і німецької фахової лексики (на прикладі реклами) uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис