Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Дундій, П.Н. |
|
dc.date.accessioned |
2012-10-23T14:22:29Z |
|
dc.date.available |
2012-10-23T14:22:29Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Взаємодія англо-американізмів і німецької фахової лексики (на прикладі реклами) / П.Н. Дундій // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2010. — С. 88-94. — Бібліогр.: 10 назв. — укp. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
ХХХХ-0006 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37822 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто англійські запозичення у німецькій мові на прикладі сфери реклами, типи взаємодії двох мов та сприйняття англіцизмів та американізмів у Німеччині. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статье рассматриваются вопросы английских заимствований в немецком языке на примере сферы рекламы, типі взаимодействия двух языков, восприятие американизмов и англицизмов в Германии. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article deals with the process of borrowing words from English into German within advertising, in the field of and considers language sphere of advertising. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи |
|
dc.title |
Взаємодія англо-американізмів і німецької фахової лексики (на прикладі реклами) |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті