Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Знаки постмодернистского художественного кода в прозе Виктора Пелевина

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Костромицкий, Р.И.
dc.date.accessioned 2012-10-19T05:58:40Z
dc.date.available 2012-10-19T05:58:40Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Знаки постмодернистского художественного кода в прозе Виктора Пелевина / Р.И. Костромицький // Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство: Міжвуз. зб. наук. ст. — 2010. — Вип. XXIII, ч. 2. — С. 97-105. — Бібліогр.: 18 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0041
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37611
dc.description.abstract В статье анализируется одна из проблем изучения литературного постмодернизма. Особое внимание уделяется аспекту трансформации постмодернистского художественного кода в произведениях известного русского писателя В. Пелевина (“Числа”, “Священная книга оборотня”, “Шлем ужаса”). Автор статьи отмечает, что постмодернистский художественный код, представленный системой знаков, в прозе писателя претерпевает трансформации. В. Пелевин наиболее часто использует знаки “лабиринт”, “путешествие (без цели)”, “реклама”, “телевидение”, изменяя их семантику. Ключевые слова: постмодернизм, код, знак, парадигма, трансформация. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядаються одна з проблем вивчення літературного постмодернізму. Особлива увага приділяється аспекту трансформації художнього коду постмодернізму в творах відомого сучасного російського письменника В. Пєлєвіна (“Числа”, “Священна книга перевертня”, “Шолом жаху”). Автор статті зазначає, що постмодерністський художній код, представлений системою символів, в прозі письменника трансформується. В. Пєлєвін найчастіше використовує знаки “лабіринт”, “подорож (без мети)”, “реклама”, “телебачення”, змінюючи їх семантику. Ключові слова: постмодернізм, код, знак, парадигма, трансформація. uk_UA
dc.description.abstract In the article the theoretical problem of literary postmodernism is considered. The special attention is given to a problems of postmodernism artistic code transformation in V. Pelevin’s works “The Sacred Book of the Werewolf”, “The Dialectics of the Transition Period from Nowhere to No Place”. The author of the article considers, that postmodernism artistic code in writer’s prose transforms. V. Pelevin usually use such signs as “maze”, “journey”, “advertisement”, “television”, changing its semantics. Keywords: postmodernism, code, sign, paradigm, transformation. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство
dc.subject Компаративістика. Зарубіжна література uk_UA
dc.title Знаки постмодернистского художественного кода в прозе Виктора Пелевина uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 821.161.2–038.6


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис