Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Методология рефлексивного управления процессами освоения новых рынков сбыта промышленной продукции

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Устинов, Е.А.
dc.date.accessioned 2012-10-02T16:59:02Z
dc.date.available 2012-10-02T16:59:02Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Методология рефлексивного управления процессами освоения новых рынков сбыта промышленной продукции / Е.А. Устинов // Економіка пром-сті. — 2011. — № 4. — С. 139-144. — Бібліогр.: 19 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-109Х
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37301
dc.description.abstract Розроблено комплексну методологію рефлексивного управління процесами освоєння нових ринків збуту промислової продукції. Наведено загальну схему процесу рефлексивного управління процесами освоєння нових ринків збуту промислової продукції на підприємстві. Висвітлено перспективні напрями досліджень. Ключові слова: методологія управління, рефлексивне управління, освоєння нових ринків збуту, збут промислової продукції. uk_UA
dc.description.abstract Разработана комплексная методология рефлексивного управления процессами освоения новых рынков сбыта промышленной продукции. Представлена общая схема процесса рефлексивного управления процессами освоения новых рынков сбыта промышленной продукции на предприятии. Намечены перспективные направления исследований. Ключевые слова: методология управления, рефлексивное управление, освоение новых рынков сбыта, сбыт промышленной продукции. uk_UA
dc.description.abstract The article presents a comprehensive methodology for reflexive managing the processes of developing the new sales markets for the industrial products. The general chart of the process of reflexive managing the processes of developing the new sales markets for the industrial products for the enterprise is presented. Perspective directions for the researches are marked. Keywords: management methodology, reflexive management, developing new sales markets, sale of industrial products. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економіка промисловості
dc.subject НТП та організація виробництва uk_UA
dc.title Методология рефлексивного управления процессами освоения новых рынков сбыта промышленной продукции uk_UA
dc.title.alternative Методологія рефлексивного управління процесами освоєння нових ринків збуту промислової продукції uk_UA
dc.title.alternative Methodology of reflexive managing the processes of developing the new sales markets for industrial products uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 338.246:339.18


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис