Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Информационное обеспечение рекламы - подсистема системы маркетинговой информации

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Лучанская, В.В.
dc.date.accessioned 2012-08-02T20:06:03Z
dc.date.available 2012-08-02T20:06:03Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Информационное обеспечение рекламы - подсистема системы маркетинговой информации / В.В. Лучанская // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 95. — С. 184-188. — Бібліогр.: 34 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36806
dc.description.abstract Цель данной статьи - раскрыть вопросы взаимосвязи подсистемы информационного обеспечения рекламы с системой маркетинговой информации и определить основные требования к организации информационного обеспечения рекламы. uk_UA
dc.description.abstract Мета даної статті - розкрити питання взаємозв'язку підсистеми інформаційного забезпечення реклами з системою маркетингової інформації і визначити основні вимоги до організації інформаційного забезпечення реклами. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Точка зрения uk_UA
dc.title Информационное обеспечение рекламы - подсистема системы маркетинговой информации uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис