Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Теоретические основы формирования механизма управления конкурентоспособностью предприятия

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Дзина, М.А.
dc.date.accessioned 2012-08-02T19:59:50Z
dc.date.available 2012-08-02T19:59:50Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Теоретические основы формирования механизма управления конкурентоспособностью предприятия / М.А. Дзина // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 95. — С. 118-126. — Бібліогр.: 20 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36803
dc.description.abstract В статье проведен анализ изученности категории "конкурентоспособность", сформулировано понятие "управление конкурентоспособностью". Выявлены особенности механизма управления конкурентоспособностью предприятия, установлены и сформулированы основные этапы и структурные составляющие процесса формирования механизма управления конкурентоспособностью предприятия. uk_UA
dc.description.abstract У статті проведений аналіз вивченості категорії "конкурентоспроможність", сформульоване поняття "управління конкурентоспроможністю". Виявлено особливості механізму управління конкурентоспроможністю підприємства, установлені й сформульовані основні етапи й структурні елементи процесу формування механізму управління конкурентоспроможністю підприємства. uk_UA
dc.description.abstract In the article the analysis of a scrutiny level of a category "competitiveness" is lead, the concept "management of competitiveness" is formulated. Features of the management mechanism are revealed by competitiveness of the enterprise, the basic stages and structural components of process of the management formation mechanism are established and formulated by competitiveness of the enterprise. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Теоретические основы формирования механизма управления конкурентоспособностью предприятия uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис