Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Символизм коллективистического общества Нового и Новейшего времени в контексте постижения парадигмальных образов и символов эпох и цивилизаций

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Масаев, М.В.
dc.date.accessioned 2012-07-26T19:16:21Z
dc.date.available 2012-07-26T19:16:21Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Символизм коллективистического общества Нового и Новейшего времени в контексте постижения парадигмальных образов и символов эпох и цивилизаций / М.В. Масаев // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 86. — С. 111-116. — Бібліогр.: 35 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36556
dc.description.abstract Коллективистический символизм сохраняет приоритет умозрительного мира над предметным, но одновременно стремится сблизить и связать эти миры и систематически затирает с этой целью различие между символом и символизируемой им вещью, намечает массу переходов между ними. Иногда отношение символизации оказывается даже обернутым, и символизируемая вещь становится символом своего символа. Особенность коллективистического символизма не в самом по себе обилие символов, а прежде всего, в уверенности в их объективной данности, а также в том, что символ считается не просто представляющим символизируемую вещь, но подчиняющим ее себе и управляющим ею. Одна и та же вещь может быть символом нескольких других; символами являются не только вещи, но и их свойства и отношения. uk_UA
dc.description.abstract Колективістській символізм зберігає пріоритет умоглядного світу над наочним, але одночасно прагне зближувати і зв'язати ці світи і систематично затирає з цією метою відмінність між символом і річчю, що символізується їм, намічає масу переходів між ними. Іноді відношення символізування виявляється навіть обернутим, і річ, що символізується, стає символом свого символу. Особливість Колективістського символізму не в самому по собі велика кількість символів, а перш за все, в упевненості в їх об'єктивній даності, а також у тому, що символ вважається не просто надаючим річ, що символізується, але що підпорядковує її собі і керівником нею. Одна і та ж річ може бути символом декількох інших; символами є не тільки речі, але і їх властивості і відносини. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Вопросы духовной культуры – ФИЛОСОФСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Символизм коллективистического общества Нового и Новейшего времени в контексте постижения парадигмальных образов и символов эпох и цивилизаций uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис