Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Кокодей, Т.О. |
|
dc.date.accessioned |
2012-07-16T11:02:27Z |
|
dc.date.available |
2012-07-16T11:02:27Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Концептуальний підхід до формування багатокомпонентної стратегії підприємства харчової галузі / Т.О. Кокодей // Економіка пром-сті. — 2011. — № 2. — С. 211-223. — Бібліогр.: 16 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-109Х |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36197 |
|
dc.description.abstract |
Викладено концептуальний підхід до формування багатокомпонентної стратегії, яка оптимально адаптує підприємство харчової галузі до поліциклічної варіативності середовища в сучасних умовах України. Ефективність запропонованого підходу показана методом зворотної ідентифікації комплексу стратегій ТПГ «Rainford».
Ключові слова: багатокомпонентна стратегія, підприємства харчові галузі, концептуальний підхід. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Изложен концептуальный подход к формированию многокомпонентной стратегии, которая оптимально адаптирует предпрятие пищевой отрасли к полициклической вариативности среды в современных условиях Украины. Эффективность предложенного подхода показана методом обратной идентификации комплекса стратегий ТПГ «Rainford».
Ключевые слова: многокомпонентная стратегия, предприятия пищевой отрасли, концептуальній подход. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The paper describes a conceptual approach to forming a multi-component strategy that adapts a food enterprise to polycyclical variability of the environment under present conditions of Ukraine. The efficiency of the above approach is shown through the method of a reverse identification of a set of strategies of TPG “Rainford”.
Keywords: multi-component strategy, food enterprise, conceptual approach. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Економіка промисловості |
|
dc.subject |
Економічні аспекти промислового виробництва |
uk_UA |
dc.title |
Концептуальний підхід до формування багатокомпонентної стратегії підприємства харчової галузі |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Концептуальный подход к формированию многокомпонентной стратегии предприятия пищевой отрасли |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Conceptual approach to forming a multi-component strategy of a food enterprise |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
33.011:338.439 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті