Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Методи дослідження кон¢юнктури регіональних ринків туристичних послуг

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Забалдина, Ю.Б.
dc.date.accessioned 2012-07-11T11:48:21Z
dc.date.available 2012-07-11T11:48:21Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.citation Методи дослідження кон¢юнктури регіональних ринків туристичних послуг / Ю.Б. Забалдина // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 55, Т. 3. — С. 83-86. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36130
dc.description.abstract Обобщение существующих методик статистического анализа рыночных процессов и явлений позволило автору выделить группы показателей, характеризующих конъюнктуру регионального рынка туристических услуг. Кроме того, в работе конкретизируются методологические подходы к анализу цен на туристический продукт и отдельные туристические услуги, а также предлагаются параметры оценки пропорциональности развития регионального рынка. uk_UA
dc.description.abstract Having generalized the existing methods of statistical market process analysis, the author defines the groups of indices characterizing the conjuncture of region market tourist services. Moreover, methodology approaches to the analysis of prices for a tour product and separate tourist services are specified and value parameters of proportionality in regional market development are offered. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.title Методи дослідження кон¢юнктури регіональних ринків туристичних послуг uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис