Показати простий запис статті

dc.contributor.author Кіричук, З.В.
dc.date.accessioned 2012-07-09T06:58:44Z
dc.date.available 2012-07-09T06:58:44Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Теоретичні засади франчайзингу / З.В. Кіричук // Культура народов Причерноморья. — 2010. — № 177. — С. 80-85. — Бібліогр.: 29 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36053
dc.description.abstract Цілі статті полягають у тому, щоб висвітлити сутність, зміст франчайзингу, визначити його характеристики, що свідчать про доцільність використання в різних видах послуг. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Теоретичні засади франчайзингу uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 339.187.44


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис