Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Имидж – как одна из составляющих конкурентоспособности туристической отрасли АРК

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Логвина, Е.В.
dc.date.accessioned 2012-06-29T19:12:52Z
dc.date.available 2012-06-29T19:12:52Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Имидж – как одна из составляющих конкурентоспособности туристической отрасли АРК / Е.В. Логвина // Культура народов Причерноморья. — 2009. — № 176. — С. 134-136. — Бібліогр.: 7 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/35482
dc.description.abstract Целью данной статьи является рассмотрение имиджа как популяризации туристической отрасли Украины и Крыма uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ГЕОГРАФИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Имидж – как одна из составляющих конкурентоспособности туристической отрасли АРК uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 631.162 (477.75)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис