Показати простий запис статті

dc.contributor.author Швец, И.Ю.
dc.date.accessioned 2012-06-26T22:52:58Z
dc.date.available 2012-06-26T22:52:58Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Управление качеством туруслуги / И.Ю. Швец // Культура народов Причерноморья. — 2005. — № 61. — С. 68-72. — Бібліогр.: 10 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/35349
dc.description.abstract Рассмотрены принципы формирования системы управления качества на турпредприятии, матрица приверженности потребителя и степени его удовлетворенности. Представлена модель управления качеством туристической услуги. uk_UA
dc.description.abstract Розглянуто принципи формування системи керування якістю на турпідприємстві, матриця прихильності споживача і ступень його задоволення. Представлено модель керування якістю туристичної послуги. uk_UA
dc.description.abstract System of indices of competitive advantages of tourism cluster that influence level of competitiveness of tourism cluster is proposed. Competitiveness of country and region, natural, climate, geographical and economic parameters of tourism cluster are considered. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Управление качеством туруслуги uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис