Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Управление системой качества услуг в гостиничном бизнесе

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Кальченко, Л.А.
dc.contributor.author Подоляк, Я.В.
dc.date.accessioned 2012-06-23T22:17:10Z
dc.date.available 2012-06-23T22:17:10Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Управление системой качества услуг в гостиничном бизнесе / Л.А. Кальченко, Я.В. Подоляк // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 121. — С. 66-68 — Бібліогр.: 7 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/35308
dc.description.abstract В данном исследовании ставится цель разработать систему качества услуг на предприятии гостиничного бизнеса. Предметом исследования является оценка качества гостиничных услуг. Объект гостиничные услуги. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Управление системой качества услуг в гостиничном бизнесе uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис