В статті викладається нова теоретична модель медіакультури як процесу перетворення знань на всіх рівнях – від окремої особи до суспільства в цілому. Абсорбційні здатності діючих в культурному полі суб'єктів охоплюють повний цикл функціонування знань. Пропонуються критерії медіакультури, засновані на інноваційно-абсорбційній моделі: повнота цыклу, вибірковість, оцінковість, енергетизованість і прагматизованість.
Излагается новая теоретическая модель медиакультуры как процесса превращения знаний на всех уровнях – от конкретной личности до общества в целом. Адсорбтивные способности действующих в культурном поле субъектов охватывают полный цикл функционирования знаний. Предлагаются критерии медиакультуры, основанные на инновационно-адсорбтивной модели: полнота цикла, избирательность, оценочность, энергетизированность, прагматизированность.
A new theoretical model of media culture as a process of knowledge transformation on the personal and societal levels is presented. Subjects' absorptive capacity deal with whole circle of knowledge. Media culture criteria are proposed: fullness, selectivity, energetic power, pragmatic mean.