Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Формирование маркетинговой стратегии выхода на внешний рынок промышленного предприятия

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Черник, А.
dc.contributor.author Чумаченко, Г.В.
dc.date.accessioned 2012-06-15T15:49:02Z
dc.date.available 2012-06-15T15:49:02Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Формирование маркетинговой стратегии выхода на внешний рынок промышленного предприятия / А. Черник, Г.В. Чумаченко // Культура народов Причерноморья. — 2005. — № 59. — С. 172.— рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/35054
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.title Формирование маркетинговой стратегии выхода на внешний рынок промышленного предприятия uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис