Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Вільчинська, І.Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2012-06-03T13:57:02Z |
|
dc.date.available |
2012-06-03T13:57:02Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Комунікативно-маніпулятивні чинники політичної мотивації / І.Ю. Вільчинська // Держава і право. — 2010. — Вип. 49. — С. 701-706. — Бібліогр.: 8 назв. — укp. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1563-3349 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/34360 |
|
dc.description.abstract |
Аналізуються основні комунікативно-маніпулятивні чинники політичної мотивації, які визначили формування відповідних електоральних теорій. Зокрема, увагу приділено метафоричним моделям, політико-комунікативній теорії, теорії мотивованого політичного мислення, технологічним (маркетинговим) теоріям та ін. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Анализируются основные коммуникативно-манипулятивные факторы политической мотивации, которые определили формирование соответствующих электоральных теорий. В частности, внимание уделено метафорическим моделям, политико-коммуникативной теории, теории мотивированного политического мышления, технологическим (маркетинговым) теориям и др. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article analyzes the basic communicative, manipulative political motivation factors that have determined the formation of the electoral theories. In particular, attention is given to metaphorical models, political and communication theory, the theory of reasoned political thought, technological (marketing) theories, etc. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут держави і права ім. В.М. Корецького НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Держава і право |
|
dc.subject |
Політичні науки |
uk_UA |
dc.title |
Комунікативно-маніпулятивні чинники політичної мотивації |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті