Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Математична освіта Хотинщини за часів її перебування у складі царської Росії: становлення, розвиток і кадрове забезпечення

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Житарюк, І.В.
dc.date.accessioned 2012-05-31T08:43:51Z
dc.date.available 2012-05-31T08:43:51Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Математична освіта Хотинщини за часів її перебування у складі царської Росії: становлення, розвиток і кадрове забезпечення / І.В. Житарюк // Наука. Релігія. Суспільство. — 2010. — № 4. — С. 10-15. — Бібліогр.: 19 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1728-3671
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33944
dc.description.abstract У статті висвітлено особливості функціонування математичної освіти та кадрового її забезпечення у навчальних закладах Хотинського повіту Бессарабської губернії (Хотинщини) за часів його перебування у складі царської Росії. Проаналізовано програми з математики, акцентовано увагу на навчально-методичному забезпеченні математичної освіти у краї; зазначено, що завдання з математики були наближені до практичного застосування; з’ясовано, що у навчальних закладах Хотинщини україномовним учням математику викладали російською мовою. uk_UA
dc.description.abstract В статье отражены особенности функционирования математического образования и кадрового его обеспечения в учебных заведениях Хотинского уезда Бессарабской губернии (Хотинщины) во времена его пребывания в составе царской России. Проанализированы программы по математике, акцентировано внимание на учебно-методическом обеспечении математического образования в крае; отмечено, что задания по математике были приближены к реальной жизни; выяснено, что в учебных заведениях Хотинщины украиноязычным ученикам математику преподавали на русском языке. uk_UA
dc.description.abstract In the article the features of functioning of mathematical education and its staffing in schools of Khotyn region in Bessarabian province during its stay in the tsarist Russia are reflected. The programs in mathematics are analysed, attention is accented on the methodical study providing of mathematical education in the region; it is marked that tasks in mathematics were close to the real life; it is found out that in schools of Khotyn mathematics was taught in Russian to the Ukrainian-language students. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Наука. Релігія. Суспільство
dc.subject Історія uk_UA
dc.title Математична освіта Хотинщини за часів її перебування у складі царської Росії: становлення, розвиток і кадрове забезпечення uk_UA
dc.title.alternative Математическое образование Хотинщины во времена её пребывания в составе царской России: становление, развитие и кадровое обеспечение uk_UA
dc.title.alternative Mathematical Education in the Khotyn Region during its Stay in the Tsarist Russia: Establishment, Development and Staffing uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 94(477.85+498.7)«181/191»


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис