Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Вплив коефіцієнта ділової репутації на цінову політику підприємства

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Бережний, С.
dc.date.accessioned 2012-05-31T05:20:32Z
dc.date.available 2012-05-31T05:20:32Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Вплив коефіцієнта ділової репутації на цінову політику підприємства / С. Бережний // Схід. — 2012. — № 1 (115). — С. 13-17. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33925
dc.description.abstract У статті розглянуто підхід до визначення структури коефіцієнта ділової репутації підприємства. Для цього адаптовано відому методику, а в якості базової величини для встановлення коефіцієнта ділової репутації прийнята собівартість продукції підприємства. На основі розглянутої методики визначено основні моделі поведінки підприємства. Наведені результати апробації розглянутої методики. uk_UA
dc.description.abstract In the article the approach to the decision of structure to the coefficient of business reputation of enterprise is considered. On the basis of the considered method the basic models of conduct of enterprise are certain. Resulted results of approbation of the considered method. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Схід
dc.subject Економіка uk_UA
dc.title Вплив коефіцієнта ділової репутації на цінову політику підприємства uk_UA
dc.title.alternative Impact coefficient of business reputation on price policy of the enterprise uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 65.012


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис