Відродження духовної спадщини, звернення до шарів культури Всесвіту стало яскравою ознакою
Новітнього часу. За останні десятиріччя культурознавство збагатилося вагомими науковими працями, що
присвячені історії, мистецтву, педагогіці зі значенням мовної символіки, змістовним навантаженням
музичних творів, процесу виховання молоді засобами мистецтва, музики через нові підходи, ідеї у сфері
музичної освіти, нові механізми емоційної адаптації вищого рівня, окультурнене виховання. Виникає
нова інтерпретація музичного знання, яка потребує новітніх досліджень.
Возрождение духовного наследия, обращение к глубинным пластам культуры Мира стало ярчайшей
приметой Новейшего времени. За последние десятилетия культуроведение пополнилось важными научными
трудами, посвященными периодам истории, искусству, педагогике со значением языковой символики, ее
содержательной нагрузкой музыкальных произведений, процессу воспитания молодежи средствами искусства,
музыки через новые подходы, идеи в сфере музыкального образования, новые механизмы эмоциональной
адаптации высшего уровня, окультуривание воспитания. Возникает новая интерпретация музыкального знания,
которая требует новейших исследований.