Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Термометр лояльності: як завоювати відданість персоналу

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Наумова, М.
dc.contributor.author Розенбаум, С.
dc.date.accessioned 2012-05-30T09:13:07Z
dc.date.available 2012-05-30T09:13:07Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Термометр лояльності: як завоювати відданість персоналу / М. Наумова, С. Розенбаум // Схід. — 2011. — № 4 (111). — С. 57-61. — Бібліогр.: 21 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33720
dc.description.abstract Стаття присвячена аналізу проблеми лояльності персоналу, виявленню причин, що негативно впливають на ставлення співробітників до компанії. Наводиться аналіз методів матеріальної і нематеріальної мотивації працівників, а також пропонуються способи підвищення рівня лояльності персоналу. Особлива увага приділяється аналізу законодавчої бази України, що регулює різноманітні заходи щодо підвищення рівня лояльності персоналу uk_UA
dc.description.abstract This article analyzes the problems of staff loyalty, identify causes that negatively affect the attitudes of staff to the company. This article provides an analysis of the methods of material and non-motivation of employees, and also suggests ways to improve staff loyalty. Particular attention is paid to the analysis of Ukrainian legislation regulating the various activities to improve staff loyalty. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Схід
dc.subject Економіка uk_UA
dc.title Термометр лояльності: як завоювати відданість персоналу uk_UA
dc.title.alternative The thermometer of loyalty: how to gain the staff commitment uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 331.108.5


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис