Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Маркетинг человеческих ресурсов в курортной сфере

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Шостак, М.
dc.date.accessioned 2012-05-26T17:35:39Z
dc.date.available 2012-05-26T17:35:39Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Маркетинг человеческих ресурсов в курортной сфере / М. Шостак // Культура народов Причерноморья. — 2005. — № 58. — С. 99-102. — Бібліогр.: 9 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33022
dc.description.abstract Цель данной статьи: сформировать более четкое назначение и определить место человеческих ресурсов в производственном процессе курортных учреждений, используя маркетинговый подход. Для этого необходимо изучить процесс предоставления услуг курортными учреждениями, выделить его особенности, и подойти к рассмотрению персонала как к составляющей комплекса маркетинга предприятий курортной сферы. uk_UA
dc.description.abstract Мета даної статті: сформувати чіткіше призначення і визначити місце людських ресурсів у виробничому процесі курортних установ, використовуючи маркетинговий підхід. Для цього необхідно вивчити процес надання послуг курортними установами, виділити його особливості, і підійти до розгляду персоналу як до складової комплексу маркетингу підприємств курортної сфери. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.title Маркетинг человеческих ресурсов в курортной сфере uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис