Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Роль маркетинга в развитии человеческого капитала сельской экономики

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Радченко, В.П.
dc.date.accessioned 2012-05-04T12:25:57Z
dc.date.available 2012-05-04T12:25:57Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Роль маркетинга в развитии человеческого капитала сельской экономики / В.П. Радченко // Економічний вісник Національного гірничого університету. — 2009. — № 2. — С. 132-137. — Бібліогр.: 11 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 2073-9982
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/32466
dc.description.abstract В статье анализируется сущность и функции категории «человеческий капитал сельской экономики», рассматривается роль и задачи маркетинга как управленческого инструмента в процессе преобразования человеческих ресурсов сельской экономики в человеческий капитал. uk_UA
dc.description.abstract In article the essence and category functions «the human capital of rural economy» is analyzed, the role and marketing problems as administrative tool in the course of transformation of human resources of rural economy to the human capital is considered. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічний вісник Національного гірничого університету
dc.subject Маркетинг uk_UA
dc.title Роль маркетинга в развитии человеческого капитала сельской экономики uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 631.1.027:330.142


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис