Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Вплив залишкових напружень на коефіцієнти інтенсивності напружень для поверхневої тріщини в головці рейки

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Марченко, Г.П.
dc.date.accessioned 2012-03-17T15:58:59Z
dc.date.available 2012-03-17T15:58:59Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Вплив залишкових напружень на коефіцієнти інтенсивності напружень для поверхневої тріщини в головці рейки / Г.П. Марченко // Фізико-хімічна механіка матеріалів. — 2010. — Т. 46, № 1. — С. 57-61. — Бібліогр.: 10 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn 0430-6252
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/31743
dc.description.abstract Напружений стан пошкодженої тріщиною рейки за поздовжніх залишкових напружень досліджено з використанням методу сингулярних інтегральних рівнянь. Коефіцієнти інтенсивності напружень отримано для різних кутів орієнтації тріщини та коефіцієнтів тертя в контакті кочення. uk_UA
dc.description.abstract Напряженное состояние поврежденного трещиной рельса при наличии продольных остаточных напряжений исследовано с использованием метода сингулярных интегральных уравнений. Числовые результаты для коэффициентов интенсивности напряжений получены для различных углов ориентации трещины и коэффициентов трения в контакте. uk_UA
dc.description.abstract The stress state of a crack-damaged rail with the presence of longitudinal residual stresses have been investigated using singular integral equations method. Numerical results for the stress intensity factors have been received for different angles of crack orientation and friction coefficients in contact. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Фізико-хімічна механіка матеріалів
dc.title Вплив залишкових напружень на коефіцієнти інтенсивності напружень для поверхневої тріщини в головці рейки uk_UA
dc.title.alternative The residual stresses effect on stress intensity factors for a surface crack in a rail head uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 539.375


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис