Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Автоколебания в агрегатах жидкостного реактивного двигателя, обусловленные теплогидродинамической неустойчивостью

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Басок, Б.И.
dc.contributor.author Гоцуленко, В.В.
dc.date.accessioned 2012-01-17T10:49:10Z
dc.date.available 2012-01-17T10:49:10Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Автоколебания в агрегатах жидкостного реактивного двигателя, обусловленные теплогидродинамической неустойчивостью / Б.И. Басок, В.В. Гоцуленко // Доп. НАН України. — 2010. — № 8. — С. 88-93. — Бібліогр.: 12 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1025-6415
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/30005
dc.description.abstract Розглянуто механізми теплогідродинамічної нестійкості в агрегатах рідинного реактивного двигуна. Встановлено, що автоколивання помпажу в системі подачі компонентів палива можуть збуджуватися при в цілому стійкій, монотонно спадаючій характеристиці шнековідцентрового насоса. Обгрунтований раніше невідомий механізм вібраційного горіння. Визначено вплив нестаціонарності витікання із сопла на коливання в камері згоряння. uk_UA
dc.description.abstract Mechanisms of the thermohydrodynamical instability in inits of a liquid jet engine are considered. It is established that surge self-oscillations in the supply system of components of fuel can be raised at a generally stable monotonously decreasing characteristic of a screw — centrifugal pump. The new mechanism of vibration burning is proved. The influence of instability of expirations from a nozzle on fluctuations in the chamber of combustion is determined. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Видавничий дім "Академперіодика" НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Доповіді НАН України
dc.subject Теплофізика uk_UA
dc.title Автоколебания в агрегатах жидкостного реактивного двигателя, обусловленные теплогидродинамической неустойчивостью uk_UA
dc.title.alternative Self-oscillations in inits of a liquid jet engine caused by a thermohydrodynamical instability uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 629.7:533.6.001


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис