Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Димитрова, С.М. |
|
dc.date.accessioned |
2009-05-29T12:13:20Z |
|
dc.date.available |
2009-05-29T12:13:20Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.citation |
Визначення та аналіз факторів, що впливають на ефективність маркетингової стратегії у брендингу / С.М. Димитрова // Економіка пром-сті. — 2006. — № 4. — С. 109-114. — Бібліогр.: 11 назв. — укp. |
en_US |
dc.identifier.issn |
1562-109Х |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2964 |
|
dc.description.abstract |
Розглянуто основні зовнішні та внутрішні фактори, що впливають на ефективність маркетингової стратегії в брендингу, виявлено основні напрями їх дії, визначено ключові параметри аналізу цих факторів.
------- |
en_US |
dc.description.abstract |
Рассмотрены основные внешние и внутренние факторы, которые влияют на эффективность маркетинговой стратегии в брендинге, выявлены основные направления их действия, определены ключевые параметры анализа этих факторов.
---------- |
en_US |
dc.description.abstract |
Main external and interal factors that have influence on efficiency of the marketing strategy in branding are considered, main directions of their effect are revealed and key parameters for the analysis of these factors are defined.
---------- |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
en_US |
dc.subject |
НТП та організація виробництва |
en_US |
dc.title |
Визначення та аналіз факторів, що впливають на ефективність маркетингової стратегії в брендингу |
en_US |
dc.title.alternative |
Определение и анализ факторов, которые влияют на эффективность маркетинговой стратегии в брендинге |
en_US |
dc.title.alternative |
Determination and analysis of factors that have influence on efficiency of marketing strategy in branding |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.status |
published earlier |
en_US |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті