Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Морально-етичні аспекти осмислення вищої жіночої освіти в Російській імперії

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Драч, О.О.
dc.contributor.author Олійник, М.М.
dc.date.accessioned 2011-12-13T16:08:01Z
dc.date.available 2011-12-13T16:08:01Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Морально-етичні аспекти осмислення вищої жіночої освіти в Російській імперії/ О.О. Драч, М.М. Олійник // Наука. Релігія. Суспільство. — 2008. — № 2. — С. 33-38. — Бібліогр.: 21 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1728-3671
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/29454
dc.description.abstract У статті з’ясовуються морально-етичні аспекти осмислення російським суспільством прагнень жінок до вищої освіти в контексті еволюційних соціальних змін періоду модернізації другої половини ХІХ ст. Пріоритетна увага звертається на вивчення аргументації консерваторів та лібералів, дослідження громадських очікувань у зв’язку з реалізацією ідеї наукової освіти слабкої статі. Підсумком стає виокремлення незаперечних аргументів доцільності вищої освіти та професійної реалізації дівчат. uk_UA
dc.description.abstract В статье определяются морально-этические аспекты постижения российским обществом женских стремлений к высшему образованию в контексте эволюционных социальных изменений периода модернизации второй половины ХІХ ст. Приоритетное внимание обращается на изучение аргументации консерваторов и либералов, исследование общественных ожиданий в связи с реализацией идеи научного образования слабого пола. Итогом становится формирование неоспоримых аргументов целесообразности высшего образования и профессиональной реализации девушек. uk_UA
dc.description.abstract Moral and ethical aspects of comprehending by Russian society women’s striving for Righter education in the period evolutional social changes in the second half the ХІХ-th century determined in the article. Prior attention is paid to the study of reasoning by conservatries and liberals analyses of social expectations connected with implementation of the idea of education of the females. The result is forming of indisputable arguments of expediency of highest education and professional realization of young women. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Наука. Релігія. Суспільство
dc.subject Історія uk_UA
dc.title Морально-етичні аспекти осмислення вищої жіночої освіти в Російській імперії uk_UA
dc.title.alternative Морально-этические аспекты осмысления высшего женского образования в Российской империи uk_UA
dc.title.alternative Moral and Ethical Aspects of Comprehending Women’s Higher Education in the Russian Empire uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 373.32(470)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис