Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Дубницкий, В.И. |
|
dc.contributor.author |
Ищенко, А.А. |
|
dc.contributor.author |
Тимарцев, А.Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2009-03-31T12:38:57Z |
|
dc.date.available |
2009-03-31T12:38:57Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.citation |
Развитие экологического маркетинга в решении проблем старопромышленного региона / В.И. Дубницкий, А.А. Ищенко, А.Ю. Тимарцев // Економіка пром-сті. — 2008. — № 4. — С. 182-188. — Бібліогр.: 4 назв. — рос. |
en_US |
dc.identifier.issn |
1562-109Х |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2830 |
|
dc.description.abstract |
Розглянуто специфіку екологічної стійкості старопромислового регіону як чинника якості життя. Визначено цілі екологічного маркетингу в умовах великого промислового міста.
---------- |
en_US |
dc.description.abstract |
Рассмотрена специфика экологической устойчивости старопромышленного региона как фактора качества жизни. Определены цели экологического маркетинга в условиях крупного промышленного города.
----------- |
en_US |
dc.description.abstract |
Specific character of ecological sustainability of an old industrial region is considered as a factor of life quality. Goals of ecological marketing in a large industrial city have been defined.
---------- |
en_US |
dc.language.iso |
ru |
en_US |
dc.publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
en_US |
dc.subject |
Навколишнє середовище, раціональне природокористування |
en_US |
dc.title |
Развитие экологического маркетинга в решении проблем старопромышленного региона |
en_US |
dc.title.alternative |
Розвиток екологічного маркетингу в рішенні проблем старопромислового регіону |
en_US |
dc.title.alternative |
Development of ecological marketing for solution of problems of an old industrial region |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.status |
published earlier |
en_US |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті