Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Ляшенко, В.І. |
|
dc.contributor.author |
Ляшенко, С.В. |
|
dc.date.accessioned |
2009-03-25T12:22:31Z |
|
dc.date.available |
2009-03-25T12:22:31Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.citation |
Синергетичний ефект маркетингової стратегії диверсифікації в умовах сезонного характеру виробництва / В.І. Ляшенко, С.В. Ляшенко // Економіка пром-сті. — 2008. — № 4. — С. 114-121. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
en_US |
dc.identifier.issn |
1562-109Х |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2821 |
|
dc.description.abstract |
Здійснено спробу обґрунтувати ефективність використання джерел для ефекту синергії при міжгалузевій диверсифікації промислових підприємств. Проаналізовано існуючі джерела синергетичного ефекту на основі досвіду вітчизняних компаній та запропоновано матричний метод аналізу використання цих джерел.
---------- |
en_US |
dc.description.abstract |
Сделана попытка обосновать эффективность использования источников для получения эффекта синергии при межотраслевой диверсификации промышленных предприятий. Проанализированы существующие источники синергетического эффекта на основе опыта отечественных компаний и предложен матричный метод анализа использования этих источников.
---------- |
en_US |
dc.description.abstract |
An attempt is made to ground efficiency of the use of sources for reception of the synergy effect during inter-branch diversification of industrial enterprises. The existent sources of synergistic effect are analyzed on the basis of experience of domestic companies, and the matrix method of analysis of the use of these sources is offered.
---------- |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
en_US |
dc.subject |
НТП та організація виробництва |
en_US |
dc.title |
Синергетичний ефект маркетингової стратегії диверсифікації в умовах сезонного характеру виробництва |
en_US |
dc.title.alternative |
Синергетический эффект маркетинговой стратегии диверсификации в условиях сезонного характера производства |
en_US |
dc.title.alternative |
Synergetic effect of marketing diversification strategy under conditions of seasonal character of production |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.status |
published earlier |
en_US |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті