Запропоновано систему показників оцінки ефективності управління клієнтським капіталом; розроблено показники, які характеризують капіталізацію ставлення клієнтів до компанії; обґрунтовано методи розрахунку вартості та рентабельності клієнтського капіталу; запропоновано інтегральний показник розвитку клієнтського капіталу.
----------
Предложена система показателей оценки эффективности управления клиентским капиталом; разработаны показатели, характеризующие капитализацию отношений клиентов к компании; обоснованы методы расчета стоимости и рентабельности клиентского капитала; предложен интегральный показатель развития клиентского капитала.
----------
The system of indices has been offered to evaluate efficiency of management of the client's capital; the indices characterizing capitalization of the relations between customers and the company have been developed; methods for calculation of the cost and profitability of the client's capital have been grounded; the integral index of the client's capital development has been suggested.
----------