Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Кендюхов, О.В. |
|
dc.date.accessioned |
2009-02-27T13:56:31Z |
|
dc.date.available |
2009-02-27T13:56:31Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.citation |
Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу / О.В. Кендюхов // Економіка пром-сті. — 2006. — № 2. — С. 115-123. — Бібліогр.: 10 назв. — укp. |
en_US |
dc.identifier.issn |
1562-109Х |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2800 |
|
dc.description.abstract |
Проаналізовано можливості використання математичних методів прийняття управлінських рішень у брендингу, визначено особливості та умови їх використання.
---------- |
en_US |
dc.description.abstract |
Проанализированы возможности использования математических методов принятия управленческих решений в брендинге, определены особенности и условия их применения.
---------- |
en_US |
dc.description.abstract |
The possibilities of using mathematical methods for administrative decisions making in branding are analysed, the features and conditions for their application are determined.
---------- |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
en_US |
dc.subject |
НТП та організація виробництва |
en_US |
dc.title |
Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу |
en_US |
dc.title.alternative |
Возможности применения методологии математического анализа в брендинге |
en_US |
dc.title.alternative |
Possibilities of application of mathematical analysis methodology in branding |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.status |
published earlier |
en_US |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті