Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Поплавская, И.А. |
|
dc.date.accessioned |
2011-10-21T20:01:58Z |
|
dc.date.available |
2011-10-21T20:01:58Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.citation |
Поэтические принципы в повествовательной структуре «Миргорода» / И.А. Поплавская // Гоголезнавчі студії. — Ніжин, 2008. — Вип. 17. — С. 42-54. — Бібліогр.: 16 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
XXXX-0080 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/27841 |
|
dc.description.abstract |
У статті категорія оповіді розглядається як важливий структурний елемент художнього твору, який забезпечує єдність історії та нарації, взаємозв’язок розповіді про події та події самої розповіді. Основна функція метафоричних і метонімічних поетичних принципів у зображеному світі «Миргорода» бачиться у формуванні особливої «вертикалі сенсів», прихованого авторського підтексту, в якому важливу світомоделюючу роль відіграють образи дому і храму, мотив луни, паралелізм окремих сюжетних ситуацій. Поетичні принципи в оповіданому світі збірника Гоголя забезпечують естетичну єдність автора, героя і читача; також розкривається своєрідність використання письменником жанрово-комунікативних стратегій міфологічної оповіді, притчі, анекдоту і життєпису. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статье категория повествования рассматривается как важнейший структурный элемент художественного произведения, обеспечивающий единство истории и наррации, взаимосвязь рассказа о событиях и события самого рассказывания. Основная функция метафорических и метонимических поэтических принципов в изображаемом мире «Миргорода» видится в формировании особой «вертикали смыслов», скрытого авторского подтекста, в котором важную миромоделирующую роль играют образы дома и храма, мотив эха, параллелизм отдельных сюжетных ситуаций. Поэтические принципы в повествуемом мире сборника Гоголя обеспечивают эстетическое единство автора, героя и читателя, а также раскрывают своеобразие использования писателем жанрово-коммуникативных стратегий мифологического сказания, притчи, анекдота и жизнеописания. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
In the article the category of narration is considered as the main structure element of fiction, which provides the unity of the story and narration, intercommunication of narration and events. The main function of metaphorical and metonymical poetical principles in the depicted world - “the world” is seen in the particular formation of “Vertical line of meanings”, author’s underlying idea, where the image of home and temple, echo motive, parallelism of separate situations play an important worldbuilding role. Poetic principles in a narrative world of Gogol’s collection provide an аesthetic unity of an author, a character and a reader. Also these principles show the peculiarity of using communicative and narrative strategies, myth telling, parables, funny stories and biography. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Гоголезнавчі студії |
|
dc.subject |
Доповіді, статті і дослідження |
uk_UA |
dc.title |
Поэтические принципы в повествовательной структуре «Миргорода» |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті