Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Карпяк, А. |
|
dc.date.accessioned |
2011-10-08T19:44:44Z |
|
dc.date.available |
2011-10-08T19:44:44Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Акустичні властивості флейти і проблеми артикуляції / А. Карпяк // Студії мистецтвознавчі. — К.: ІМФЕ НАН України, 2010. — № 1(29). — С. 57-62. — Бібліогр.: 16 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1728–6875 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/27540 |
|
dc.description.abstract |
Уміння використовувати у виконавських цілях акустичні можливості флейти – шлях до осягнення внутрішніх закономірностей зародження та формування звука, а отже, важелів управління інструментом. Своєрідність феномену флейтового звучання вимагає професійної, індивідуалізованої методики впровадження системи опанування артикуляцією, що активно використовувала б допоміжні засоби динаміки, тембру, інтонації, темпу та ін. За таких умов необдумане запозичення педагогами-флейтистами викладацьких принципів спеціалістів інших музично-виконавських галузей не лише збіднить виразовий потенціал інструменталіста, але й може завдати значної шкоди формуванню апарату та здоров’ю флейтиста. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Умение использовать в исполнительских целях акустические возможности флейты – путь к постижению внутренних закономерностей формирования звука, а значит и к мастерскому владению инструментом. Своеобразность феномена флейтового звучания требует профессиональной, индивидуализированной методики внедрения системы овладения искусством артикуляции. В таких условиях необдуманное заимствование преподавателями-флейтистами педагогических принципов специалистов других музыкально-исполнительских отраслей не только ограничит потенциал выразительности артикуляции инструменталиста, но и способно принести большой вред качеству формирования аппарата и здоровью флейтиста. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Skills of using the flute acoustic properties while performing are the way to comprehend the inner regularities of sound origination and formation and therefore to master an instrument. The originality of flute sound requires the professional individualized methods of putting the system of mastering the articulation into practice which would use such auxiliary dynamical means as timbre, intonation, tempo, etc. for its purposes. Under these conditions rash borrowing of the teaching principles of other musical performers by the pedagogues-flutists could cause not only to reduce the instrumentalist's expressional possibilities but also to inflict a considerable harm to his health. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Студії мистецтвознавчі |
|
dc.subject |
Теорія і методологія |
uk_UA |
dc.title |
Акустичні властивості флейти і проблеми артикуляції |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The Flute Acoustical Properties and the Articulational Issues |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
788.5 + 81’342.1 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті