Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Партесні концерти українських невідомих авторів xvii століття: аналіз фактури п’ятиголосих партитур

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Супрун-Яремко, Н.
dc.date.accessioned 2011-10-08T19:27:50Z
dc.date.available 2011-10-08T19:27:50Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Партесні концерти українських невідомих авторів xvii століття: аналіз фактури п’ятиголосих партитур / Н. Супрун-Яремко // Студії мистецтвознавчі. — К.: ІМФЕ НАН України, 2010. — № 1(29). — С. 7-14. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1728–6875
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/27533
dc.description.abstract У статті здійснено аналіз фактури п’ятиголосих партитур п’яти партесних концертів українських невідомих авторів XVII ст. Знайдені проф. Олексою Горбачем у бібліотеці сербського міста Новий Сад концерти були транскрибовані, зведені в партитуру й опубліковані в Утрехті в 1974 році представником української діаспори в Голландії проф. Мирославом Антоновичем. Прагнучи досягти безперервного процесу формотворення, автори використали дво- і триголосу підголоскову поліфонію та імітаційні форми, які чергуються з триголосими кантовими і п’ятиголосими тутійними побудовами. uk_UA
dc.description.abstract В статье осуществлён анализ пятиголосной фактуры пяти партесных концертов украинских анонимных авторов XVII в. Найденные проф. Алексеем Горбачем в библиотеке сербского города Новый Сад концерты были транскрибированы, сведены в партитуру и опубликованы в Утрехте в 1974 году представителем украинской диаспоры в Голландии проф. Мирославом Антоновичем. Стремясь достичь беспрерывного процесса формообразования, авторы использовали двух- и трёхголосную вариантно-подголосочную полифонию и имитационные формы, которые чередуются с трехголосными кантовыми и пятиголосными туттийными построениями. uk_UA
dc.description.abstract The analysis of the 5 voices score musical texture of 5 different partes concerts of the XVIIth cent. Ukrainian anonymous authors is carried out in the article. The concerts which prof. Oleksa Horbach has found in the Serbian Novi Sad library were transcribed, shown in the score and published by the Dutch representative of the Ukrainian diaspora prof. Myroslav Antonovych in Utrecht in 1974. Striving for the continuous forming the authors have used 2 and 3 voices’ supporting-voices polyphonies and the imitational forms alternating with the 3 voices chant and 5 voices tutti constructions. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Студії мистецтвознавчі
dc.subject Історія uk_UA
dc.title Партесні концерти українських невідомих авторів xvii століття: аналіз фактури п’ятиголосих партитур uk_UA
dc.title.alternative The Partes Concerts of the XVII Cent. Ukrainian Unknown Authors: Musical Texture Analysis of the Five Voices Scores uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 783(477)”16”


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис