Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Партійний бренд як фактор технологізації політичного процесу

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Хорішко, Л.
dc.date.accessioned 2011-09-07T08:41:21Z
dc.date.available 2011-09-07T08:41:21Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Партійний бренд як фактор технологізації політичного процесу / Л. Хорішко // Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї. — К., 2010. — Вип. 21. — С. 169-177. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1810-5270
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/26803
dc.description.abstract У статті розглядається вплив технологічного підходу на політичну сферу. Акцентується увага на визначенні поняття та структури партійного бренда, його вплив на технологізацію політичного процесу. uk_UA
dc.description.abstract The article explains the role of technological approach in the political sphere. The attention is focused on defining the concept and the structure of the party brand, its impact on technologization of the political process. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї
dc.subject Політичні інститути, процеси, події uk_UA
dc.title Партійний бренд як фактор технологізації політичного процесу uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 32.001(477)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис