Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Хорішко, Л. |
|
dc.date.accessioned |
2011-09-07T08:41:21Z |
|
dc.date.available |
2011-09-07T08:41:21Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Партійний бренд як фактор технологізації політичного процесу / Л. Хорішко // Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї. — К., 2010. — Вип. 21. — С. 169-177. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1810-5270 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/26803 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглядається вплив технологічного підходу на політичну сферу. Акцентується увага на визначенні поняття та структури партійного бренда, його вплив на технологізацію політичного процесу. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article explains the role of technological approach in the political sphere. The attention is focused on defining the concept and the structure of the party brand, its impact on technologization of the political process. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї |
|
dc.subject |
Політичні інститути, процеси, події |
uk_UA |
dc.title |
Партійний бренд як фактор технологізації політичного процесу |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
32.001(477) |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті