Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Теоретико-концептуальні засади політичного маркетингу

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Луценко, К.
dc.date.accessioned 2011-09-06T20:02:02Z
dc.date.available 2011-09-06T20:02:02Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Теоретико-концептуальні засади політичного маркетингу / К. Луценко // Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї. — К., 2010. — Вип. 21. — С. 64-74. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1810-5270
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/26760
dc.description.abstract У статті проаналізовано основні концептуальні підходи до визначення сутності, особливостей, цілей та етапів політичного маркетингу; визначено специфіку організації та застосування маркетингових технологій у політичних процесах. uk_UA
dc.description.abstract The article deals with the analysis of the main conceptual approaches to define essence, features, goals and phases of political marketing. The specifics of organization and application of marketing technologies in terms of political processes is defined. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї
dc.subject Теорія та історія політики uk_UA
dc.title Теоретико-концептуальні засади політичного маркетингу uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 32:658.8


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис