Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Луценко, К. |
|
dc.date.accessioned |
2011-09-06T20:02:02Z |
|
dc.date.available |
2011-09-06T20:02:02Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Теоретико-концептуальні засади політичного маркетингу / К. Луценко // Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї. — К., 2010. — Вип. 21. — С. 64-74. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1810-5270 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/26760 |
|
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано основні концептуальні підходи до визначення сутності,
особливостей, цілей та етапів політичного маркетингу; визначено специфіку організації та застосування маркетингових технологій у політичних процесах. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article deals with the analysis of the main conceptual approaches to define essence,
features, goals and phases of political marketing. The specifics of organization and application of marketing technologies in terms of political processes is defined. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї |
|
dc.subject |
Теорія та історія політики |
uk_UA |
dc.title |
Теоретико-концептуальні засади політичного маркетингу |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
32:658.8 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті