Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Бражникова, Л.Н. |
|
dc.date.accessioned |
2008-11-26T16:14:25Z |
|
dc.date.available |
2008-11-26T16:14:25Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.citation |
Теоретическое обоснование маркетинговой деятельности при предоставлении коммунальных услуг / Л.Н. Бражникова // Економіка пром-сті. — 2008. — № 2. — С. 165-171. — Бібліогр.: 5 назв. — рос. |
en_US |
dc.identifier.issn |
1562-109Х |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2569 |
|
dc.description.abstract |
Проаналізовано характерні ознаки житлово-комунальних послуг. Розкрито сутність концепції маркетингу й окреслено тенденції розвитку
маркетингово орієнтованого підходу до вдосконалення діяльності підприємств ЖКГ.
---------- |
en_US |
dc.description.abstract |
Проанализированы характерные признаки жилищно-коммунальных услуг. Раскрыта сущность концепции маркетинга и очерчены
тенденции развития маркетингово ориентированного подхода к совершенствованию деятельности предприятий ЖКХ.
---------- |
en_US |
dc.description.abstract |
The article analyzes distinctive features of public utilities. The essence of marketing concept is described, and trends in development of
a market-oriented approach to improvement of public utility enterprises operation are outlined.
---------- |
en_US |
dc.language.iso |
ru |
en_US |
dc.publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
en_US |
dc.subject |
Соціально-економічні аспекти промислової політики |
en_US |
dc.title |
Теоретическое обоснование маркетинговой деятельности при предоставлении коммунальных услуг |
en_US |
dc.title.alternative |
Теоретичне обгрунтування маркетингової діяльності при наданні комунальних послуг |
en_US |
dc.title.alternative |
Theoretical substantiation of marketing activity for providing municipal services |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.status |
published earlier |
en_US |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті