Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Управління якістю обслуговування споживачів у книготоргівлі

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Сошинська, Я.
dc.contributor.author Дмитрик, А.
dc.date.accessioned 2011-08-02T18:42:12Z
dc.date.available 2011-08-02T18:42:12Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Управління якістю обслуговування споживачів у книготоргівлі / Я. Сошинська, А. Дмитрик // Дослідження міжнародної економіки: Зб. наук. пр. — К.: ІСЕМВ НАН України, 2011. — № 1 (66). — С. 227-237. — Бібліогр.: 17 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0072
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/25189
dc.description.abstract Статтю присвячено аналізу проблематики підвищення якості обслуговування споживачів у галузі книготоргівлі. Визначено загальноекономічний контекст та виокремлено основні методи управління якістю обслуговування споживачів у галузі книготоргівлі. Здійснено розрахунок витрат та очікуваного результату від впровадження заходів, спрямованих на підвищення рівня обслуговування. uk_UA
dc.description.abstract Статья посвящена анализу проблемы повышения качества обслуживания потребителей в сфере книготорговли. Определен общеэкономический контекст и выделены основные методы управления качеством обслуживания потребителей в сфере книготорговли. Произведен расчет затрат и ожидаемого результата от внедрения мер, направленных на повышение уровня обслуживания. uk_UA
dc.description.abstract The article is on improvement of quality of consumer service in book trade. The economic context and main methods of management of quality of consumer service in book trade are defined. The expenses of these methods to be implemented and expected results of this implementation are accounted. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Дослідження міжнародної економіки
dc.title Управління якістю обслуговування споживачів у книготоргівлі uk_UA
dc.title.alternative Управление качеством обслуживания потребителей в книготорговле uk_UA
dc.title.alternative Management of quality of consumer service in book trade uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 655.42


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис